وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

فرش‌آرا ۴ - رکن‌آذین ۴ | دربی فوتسال مشهد برنده نداشت + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۳۸۳۳
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
فرش‌آرا ۴ - رکن‌آذین ۴ | دربی فوتسال مشهد برنده نداشت + فیلم
دربی فوتسال مشهد با تساوی ۴ بر ۴ فرش‌آرا و رکن‌آذین به پایان رسید.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه مشهد عصر امروز در سالن شهید بهشتی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید.

فرش‌آرای مشهد ابتدا در نیمه نخست با تک گل حمیدر ضا حسینی و سپس با گل‌های بهمن جعفری و قدرت بهادری از حریف همشهری خود پیش افتاد‌، اما در ادامه بازی در نیمه دوم بازیکنان رکن‌آذین به خود آمده و با گل‌های اصغر سوبدائی و محمد عیدی ۲ گل از ۳ گل دریافتی را جبران کردند.

در حالیکه تیم فرش‌آرا تحت فشار بازیکنان رکن‌آذین عقب نشسته بود در یک ضدحمله توسط بهمن جعفری گل چهارم خود را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و تیم رکن‌آذین توسط حمیدرضا مرادیان گل سوم خود را هم به ثمر رساند تا دقایق پایانی بازی زنگ خطری برای شاگردان قدرت بهادری باشد.

سپس در ۹۰ ثانیه مانده به پایان بازی سجاد یوسف‌زاده از روی نقطه پنالتی دوم گل چهارم رکن‌آذین را به ثمر رساند تا شاگردان حسین اسلامی دست خالی از دربی مشهد خارج نشوند.

فرش‌آرا با این تساوی۲۳ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت. رکن‌آذین خاورمیانه نیز با کسب پنجمین امتیاز خود در طول فصل کماکان در قعر جدول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->